Någon som kan måla av hund?

1kommentarer

Finns det någon där ute som är bra på att måla av hundar?Jag skulle vilja komma kontakt med någon som är duktig på att måla/rita är du en av dom eller kanske känner någon lämna gärna en kommentar till mig.Jag skulle vilja ha hjälp med att måla en tavla med min hund på och jag betalar själv klart.Nu är det inte så att jag betalar alla som påstår att dom kan måla utan jag kommer att välja en av dom plus jag vill först se hur duktig personen är i fråga innan jag bestämer mig.

1 kommentarer

Gunilla Axelsson

02 Oct 2012 13:29

Hej!
Jag målar porträtt i oljepastellkritor på hundar, katter och barn m.m.
Jag målar också djur och blommor på stenar.
Hälsningar från Gunilla!

Svar: Hej Gunilla.Hur mycket tar du för att måla 2 st tavlor av mina hundar?Har du kanske någon bild på det du har gjort?
Carolina

Kommentera

Publiceras ej