mina solrosor är förstörda

0kommentarer

Jag som var så jätte glad över att mina solrosor var så höga och fina.Men idag när vi åkte ut till landet efter jobbet fick jag se något jag inte gillade att se.Mina solrosor låg ner och var helt förstörda efter stormen.Så jag fick slänga flera stycken och det var inget jag hade viljat men hade inte så stor val.Men jag får vara glad över att jag lyckades rädda 3st Solrosor i alla fall.Nu har jag satt 2st pinnar runt varje solros som klarade sig så dom inte blir förstörda.Jag vill ju se hur fina dom blir när dom är klara och hur höga dom blir när blomman kommer fram.Jag får det att låta som att solroserna är mitt liv vilket det inte är.Har man lagt ner tid på dom så vill man hinna se dom att bli klara innan dom går sönder.

Kommentera

Publiceras ej