Målat klart huset för idag

0kommentarer

I morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret vart jag chockad folk sprang runt med kortbyxor.Jag kunde inte låta bli att gå ut på balkongen för att se efter om det verkligen var varmt ute.Eftersom att solen tittade fram så vart var det perfekt dag att måla huset.Jag hatar att måla men det är bara att se glad ut och måla så har man det gjort.Jag vet i allafall att jag ALDRIG kommer att jobba som målare det är en sak som är säker.Det är bara lite kvar att måla på huset men det tar vi i morgon om det är bra väder sen så slipper jag att måla på 10 år.Eller jag kommer säkert att få måla något snart igen men inte huset i allfall.Ni som bygger hus  eller renoverar om och ska måla om huset anlita någon om ni hatar att måla för ni kommer absolut inte att börja älska att måla.

Kommentera

Publiceras ej