Brasan brann på bra

0kommentarer

 Vi startade den nya traditionen igår som kommer att fortsätta i många år till.Okej det blev lite septemberfirade i går i allafall med att tända brasan och det är våran nya tradition att bränna upp brasan den första helgen i sep.Det är så himmla mysigt att sitta vid brasan när den brinner.Det värsta med att all rök  från brasan är fan att håret (och kläderna) luktar fruktansvärt äckligt efteråt.Men jag ska inte klaga man kan som tur är tvätta både kläderna och håret så det luktar gott.


Tyvärr så är bilden inte den bästa men den får vara med än då.Min pojkvän håller på att få i gång brasan.


Brinner för fullt



Min kusin jonte,Simon och min faster Flavita sitter vid brasan.Jag har fler bilder när folket sitter vid brasan men tror att lillasyrran skulle bli galen på mig om jag la ut dom.Hon är med på dom bilderna och hon brukar inte bli så glad på mig när jag lägger ut bilder på henne som hon inte gillar.

Kommentera

Publiceras ej