Är på bättre humör

1kommentarer

Jag har vart på jätte dålig humör i flera dagar men idag är jag på bättre humör igen.Jag vet inte om det beror på att jag fick ut lite ilska i gårkväll och om det är det som gör att jag inte är lika arg idag.Igårkväll så kastade snor ungar äpple på mitt köksfönster och dom kastade på fel fönster.Det är inte så smart att kasta när jag ser vilka det är och när jag är på dålig humör.Jag vart så förbannad och kunde inte hålla min ilska inne utan sprang ut på balkongen och skällde ut dom.Medans min bästa vän satt kvar ute i köket och ser lite chockad ut över att jag vågade säga till dom.Jag tror att ungarna har lärt sig en läxa att aldrig mer jävlas med mig.Jag är på bakhumör idag men orkar jag baka något tro? Förlåt Towe för att jag var på så dåligthumör igår det var inte dig jag var arg på utan det är min pms som spökar just nu.

1 kommentarer

tooä

21 Sep 2011 21:37

No problemo <3 back in the game again, välkommen tillbaka :-)

Kommentera

Publiceras ej