vilken skillnad det vart

0kommentarer

Jag har ju glömt bort att vissa lite bilder på huset som jag tog förra helgen.Vi hade ju byggnasställing på framsidan av huset ett bra tag som vi plockade ner i söndags.Wow säger jag bara vilken stor skillnad det vart när den var bort ner blockad.Nu ser det mer personligt, och därmed mer välkomnande ut än vad det gjorde innan.Vi är dock inte klara med huset men är på en bra bitt på vägen att bli klara utvändigt.Vi satt upp en liten byggnasställing bakom huset eftersom att vi nu ska sätta ditt balkongdörren denna helgen är det tänkt.Vi tog en annan modell av byggnasställning som var betydligare lättare att sätta upp och som inte tar lika stor plats sen den förra gjorde.Nu håller jag bara tummarna på att jag kan följa med ut i morgon och hjälpa till med huset.I helgen kommer personalen(min familj) ut och hjälper till i allafall.




Kommentera

Publiceras ej