vår promenad genom strömmen

1kommentarer

 Jag och towe fortsatte vår promenad runt stömmen förbi folkparken och himmelstalundfälet.Vi hade så klart med oss min älskade söta vovve på promenaden.Måste nog snart sätta på henne ett täcke nu när dagarna börjar bli kallare.Jag tycker att det är så himmla trevligt att gå runt strömmen det finns så mycke vackert runt och kring.Synd bara att folk måste förstöra den härliga promenaden genom att plinga på en med sin cykel.Jag trodde att det var cykelförbjud runt strömmen men tydligen är det fel.Det ska vara avkopplade att gå där och bara njuta men hur ska man kunna göra det,när folk kommer med sina cyklar i värsta farten och man måste slänga sig åt sidan?


är jag ensam om att tycka att det är så vackert när löven har så fin färg på träden?


Min älskade lilla Stina

Stina frös lite så Towe var snäll och värmde henne med sitt pannband.

1 kommentarer

Kung Evve

26 Oct 2011 08:15

Ja usch :( Men jag är superallergisk så det funkr inte :P

Kommentera

Publiceras ej