Natten mellan 1 och 2 okt

0kommentarer

Eftersom att min vän tjatar på mig att ladda upp bilderna från den natten så gör jag det nu.Jag och älsklingen hade vart ute och firat min kusin som fyllde år och när vi satt ner på krogen så dök min vän upp svin full som bara den.Vi tog en drick och sen så drog vi där i från.Tanken var att vi skulle gå en promenad hem fram tills att älsklingen ser en taxi och vinkar in den.Väl inne i Taxin satt min vän och pratade om några apor som hade vart ute på Wasa där hon hade vart under kvällen.Det roliga var att han som körde taxin också var en apa och fan vad man skämdes över henne men roligt var det i vilket fall.Nu i efterhand kan man bara skratta åt det hela. I stället för att berätta om den kvällen ska ni få se lite bilder när vi är på väg hem.




Kommentera

Publiceras ej