Ang:lördags

0kommentarer

Som ni vet mina kära vänner så var jag på födelsedagsfest i lördags, jag hade tänkt skriva om det i gårkväll man annat kom i vägen.Som sagt i lördags efter man hade lämnat lillasyrran åkte vi hem till min faster för att fira min kusin som fyllde 19år.Vi satt där hemma och drack och spelade ett spel jag inte minns namnet på men kul som fan.Tyckte mest synd om min ena kusin Sebbe som fick dricka i stor sätt hela tiden då hans nr 10 kom hela tiden.Ni skulle ha sätt hur lycklig min kusin Johanna vart när hon öpnnade sitt packet som hon fick av sina föräldrar,där i låg det en bilnyckel.Hon fick en helt egen ny bil i födelsedagspressent och hon bara skrek rakt ut av glädje.Nu hinner jag inte berätta så mycke mer för min rast här på jobbet är snart slut tänkte hinna med att vissa lite bilder.


Min storasyster Patricia

Min kusin som vi firade tillsammans med sin pojkvän Simon



Kommentera

Publiceras ej