tvättstugan ser förjävlig ut

0kommentarer

Kommer ner till tvättstugan och det första jag får se är att det ser förjävligt ut. Tvättmedel på maskiner o golvet, saker o ting står inte på sin plats.Det låg ludd ligger kvar i torktumlaren och i torkskåpet.Tycker de är så irriterande att en eller par människor kan förstöra för ett helt område.Vi har alltid haft fint och städat när man kommer ner till tvättstugan och så fort grannhuset fick tillgång till våran tvättstuga så är allt annorlunda.Ska det vara så jävl* svårt att städa efter sig?Jag är så trött när jag kommer hem från jobbet och det hjälper inte då att man får se detta skiten när man ska tvätta.Jag är den som inte städar efter svin grisar men det är bara att konstatera att man får göra det om man vill få sina kläder rena/tora.Det första jag kommer göra i morgon när jag vaknar är att ringa till min hyresvärd och berätta hur det ligger till.

Kommentera

Publiceras ej