Klippa och klistra kväll

2kommentarer

God kväll gott folk vad har ni för er denna torsdagskvällen?Jag tycker att det känns mer som fredagkväll än torsdagkväll varför vet jag dock inte.Jag och Towe har nu suttit hela kvällen ute i mitt kök och klippt ut lite roliga saker yr tidningen och reklamen och klistrat in på ett papper.Det började med att Towe fick syn på en serie i tidningen hon tyckte påminnde om mig så hon klippte ut den och klistrade fast den på ett papper.sSen vart det så att vi fortsatte att klippa och ha oss.Shit vi satt där lite mer än 2 timmar och hållde opå.Vi klippte ut saker som vi tycker påminner om varandra.Så skönt att veta att man kan göra roligasaker utan att någon tycker att det är barnsligt eller att tänka på klockan.Min helg började ju redan i kväll:)

2 kommentarer

keilia

17 Nov 2011 22:39

Sen jag började träna har jag fått massor med energi, kanske jag kan sprida lite energi till dig:) Ta en titt i min blogg:) kram

EMILY

18 Nov 2011 12:41

Jag tyckte också de kändes som fredag i torsdags

Kommentera

Publiceras ej