Hemma från en långpromenad

0kommentarer

Här är det inte brist på motion för min och hundens del om man säger så.Jag motion ligger rätt bra till och jag kanske inte borde gå så mycke som jag gör.Jag är ute och går rätt mycke om dagarna med hundarna på jobbet plus att jag är ute med min egna hund en hel del.Som nu kom jag precis hem från en lång promenad som jag gick i hop med min vän Lisa och hennes hund.Hundarna vart överlyckliga när dom fick syn på varandra eftersom det var ett bra tag sen dom sågs.Jag var dagmatte åt min väns hund en gång i tiden så hundarna gillar varandra.Efter jag hade gått en promenad med Lisa och följt henne hem så möte jag min vän Helena på vägen.Vi tog en promenad tillsammans med hennes hund också.Så nu ligger min hund helt utslagen här på köksgolvet.Måste bara få skryta om att Stina(min hund) var jätte duktig nu under promenaden.Hon är mörk rädd och det märktes inte alls nu under promenaden :) tummen upp

Kommentera

Publiceras ej