dagens middag

0kommentarer

 Dagens middag blev kassler med potatis tillsammans med ananassås till .En riktigt snabblagad rätt och gott blev det också. Jag är det som alltid försöker att laga snabblagade maträtter dom dagarna jag jobbar eftersom jag är så trött om kvällarna när jag kommer hem från jobbet.Vem orkar stå ute i köket i flera timmar och fixa midda som sen käkas upp på noll tid inte jag i allfall.Ska jag laga något som tar mer än en timme så blir det dom dagarna jag är ledig.Jag har också en matschema som jag själv har gjort så man vet vad man ska laga annars blir det lätt hänt att man inte vet vad man ska laga och det blir skräp mat i slut ändan.Usch det blir så dyrt om man ska gå och storhandla och sen inte lagar till maten utan går ut och äter i stället.Jag ska väl snart lägga mig och försöka sova vilket jag ändå vet att det kommer bli att man ligger vaken i timmar i sängen och räknar får.


Kommentera

Publiceras ej