Vart har min energi tagit vägen?

0kommentarer

Det käns som att någon dragit ur mig all energi jag äger och har.Jag har inte orkat att göra något och huvudet spökar.Skulle sitta hemma hos storasyster och dricka nu igentligen men valde att stanna hemma så Jimmie åkte ditt själv ett tag.Jag har verkligen inte haft någon som helst energi  i huvudtaget och har inte det nu heller så att åka hem till syster och umgås med folk är inget att tänka på.Jag orkar inte sitta ner och vara trevlig och låsas att allt är bra vilket det inte är.Jag ligger ner bäddad i sängen tillsammans med min vovve och här har jag legat i stor sätt hela jävla dagen.Jag som var ledig idag från jobbet  typiskt att man ska må så här då det är bara att gilla läget eller något i den stilen.Den som har lånat min energi hela dagen kan vara så snäll att komma och lämna tillbaka den åt mig nu.

Kommentera

Publiceras ej