Shoppat

0kommentarer

Jag har gått på stan några timmar med min ena lillasyster Maggie.Vi bestämde i söndags att vi 2 skulle mötas idag och gå på stan för att hitta något att ha på oss på bröllopet som är på lördag.Tyvärr hittade jag ingen fin klänning som jag kunde ha:(Jag hittade en as snygg klänning men den var så liten och den satt verkligen hårt,testade med en storlek större men den var det samma sak med.Jag är inte den som tycker om att ha klänning på mig men jag ville ge mig en chans att testa att gå med en en hel dag.Men jag hittade lite annat smått & gott som fick följa med mig hem.Syrran hittade allt hon var ute efter utan en rosaring hon ville ha som hon inte kunde hitta.Det var rätt så trevligt att ha en egen tid med henne,det har väl inte hänt allt för ofta.Tänkte vissa er vad jag köpte innan jag somnar.


4st linnen

svart skinnjacka

svart mobil sak och örhängen

Kommentera

Publiceras ej