Jag har fått en förfrågan

1kommentarer

Jag har fått en förfrågan om jag kan vara hundvakt till en schäfer tik på 4 år i en månad.Ägaren till hunden har fått ett jobb erbjudande och kan då inte ta med sig hunden.Men jag jobbar ju själv och därför kan det vara svårt att ställa upp  att vara hundvakt med så kort varsel.Ägaren till hunden frågade mig nyss om detta då jag var ute med min hund eftersom han bara litar på mig.Jag försökte att få honom att ringa till mitt jobb och få hunden på inackordering men han vägrade.Han sa jag litar bara på dig och ingen annan så kan du inte vara hundvakt så tackar jag nej i stället till jobbet.Känner mig så pressad när jag vet att det är jag som avgör om han kan åka och jobba elr inte.Men samtidigt borde jag inte känna mig pressad eftersom att det inte är min hund och då har jag inget ansvar.Jag har ju med mig min hund till jobbet men att ha med sig en annans hund ditt känns inte så lockade för min del.Jag får sova på saken helt enkelt.

1 kommentarer

emily

31 May 2011 22:49

nej du ska inte känna dig pressad, han fråga, bara o säga nej tyvärr

Kommentera

Publiceras ej