ensam hemma med hunden

0kommentarer

Då är man hemma igen efter en dag på jobbet med trötthet i början.Jag fick inte så mycke sömn i natt och trodde i morse att jag aldrig skulle orka att hålla mig vaken hela dagen ute på jobbbet.Men efter mycke kaffe drickade och bra väder vart man pigg och glad igen.Det har vart rätt så lungt på jobbet så jag hade bara tur.Min pojkvänn är ute på landet och jobbar lite på huset.Jag valde att gå hem dirket till lägenheten efter mitt pass på jobbet.Kände att jag bara ville hem och ta det lungt och försöka lägga mig tidigt i kväll.Det känns så annorlunda och konstigt att vara hemma ensam med hunden.Inte för att Jimmie för värdens liv när han är hemma utan tvärtom han brukar ligga och sova vid denna tiden men ändå så känns det så konstigt på något sätt.Jag funderar på om man skulle sätta på våra bästa år som man har spelat in och missat hela denna veckan så har man något att göra.Men innan dess så ska jag fixa något att käka till mig.

Kommentera

Publiceras ej