Det finns alltid saker att göra

0kommentarer

Oavsett om du har en helt ny trädgård eller en gammal finns alltid mycket att tänka på.När du äntligen bestämt dig för att göra något åt trädgården kan det ta länge tid än vad du hade tänkt från första början.Har man en egen trädgård så finns det alltid något att göra.Det är alltid lättare att ha en utgångspunkt för arbetet med trädgården. 
Det är inte alla som tycker att det är roligt att sköta om sin trädgård men själv tycker jag att det är roligt att se skillnaden mellan hur det såg ut innan allt jobb och efter.Idag kom jag på att i stället för använda röjsågen för att få bort skiten som kommer tillbaka år efter år,så tog jag fram spaden och grävde upp skiten så man slipper skiten alla andra år.Tyvärr är det mycke jobb kvar men vad fint det blir när allt är klart.När vi köpte huset hade vi nog Vikbolandets fulaste trädgård men så fort jag är klar med trädgården kommer vi nog ha en av dom finaste trädgårdarna i stället.Tänkte ta och vissa lite bilder från idag.


Fula hundkex som var växt nästan över allt

Börjat med att ta bort hundkexen som växer här och där

Men titta när man lyckades få bort hundkexen som växte tittade berget fram.Jag har dock lite mer jobb kvar med hundkexen men det får jag ta en annan dag.Jag tycker att det ser mer trevligare ut med berg än alla hundkex håller ni inte med mig?

Kommentera

Publiceras ej