Dagen började med

1kommentarer

Usch vad jag hatar att börja dagen med stressa men imorse hade jag inget val.Dagen började med att jag vakna 20 minuter innan jag började jobba så det var bara att slänga på sig kläder och dricka kaffet fort som bara den.Jag tog och kopplade hunden och sprang  allt jag kunde tro det eller ej så kom jag till jobbet 10 min innan jag började.Igentligen var jag ledig idag men valde att hoppa in då en av tjejerna var sjuk.När jag kom till jobbet så kollade alla på mig och undrade vad jag gjorde där på min lediga dag.Jag skickade ett mess och sa till chefen i går kväll att jag hoppar in och jobbar.Vi hade bra väder hela dagen ute på dagen vilket var rätt så skönt.Det var rätt så lungt ute på jobbet fast det var rätt mycka hundar.Nu är jag i allafall hemma och tar det lungt medans älsklingen är ute på landet och jobbar med huset.

1 kommentarer

emily

21 May 2011 20:28

men vadå du måste väl åka bil till jobbet? Du gick väl inte flera kilometer på en tio minuter? :o

Kommentera

Publiceras ej