vart tog solen vägen?

0kommentarer

vi är ute på kompisen jobb och tränar hundarna.När vi kom ut hitt var solen framme och det var hur skönt som helst att vara ute,men nu har solen försvunnit i väg från oss:( I vilket fall så har jag tränat lydnad med min hund och med min kompis hund.Tyvärr lyckades jag inte att få några kort ´när jag tränade lydnad med min egna hund då min pojkvänn hållde på att mecka med våran bil innan kompisarna kom ut.Men jag fick några kort när jag tränade lydnad med kompisens hund.Jag måste bara säga att kompisens hund lyssnade bättre på mig än vad jag trodde att han skulle göra.Jag fick vissa kompisen hur hon skulle göra för att få sin hund att lyda när hon tränar med sin hund.



jag tillsammans med kompisens labbe som heter Doglas


Min och kompisens hund fick leka lite

Kommentera

Publiceras ej