Det här gör mig upprörd

0kommentarer

 Vi åker med Ryan Air. Största sossebolaget, men jaja, dom är ju biliga! Detta skrev en stor bloggare för några dagar sen i sin blogg,tänker inte nämna något namn här på min blogg.

svar:För det första sånt här gör mig fan upprörd och kan då inte låta bli att hålla min käft stängd.
vissa får jobba ärslet av sig för att tjäna pengar för att ha råd att åka i väg med sin familj och då är det väl ändå bra att det finns ett billigare bolag att åka med än ett dyrare bolag.Vad fan ska vissa vinna resor och pengar som inte har lärt sig att torka ärslet själva utan att leva på andra och dra ner andra människor?Om du nu tycker att Ryan Air är största sossbolaget och om du nu är så jävla rik varför väljer du då att åka med Ryan Air?Jag är varken rik eller fattig,men till skillnad till dig  är jag varken huvudlös och hjärtlös skulle aldrig falla mig in att dra ner på andra för att dom lever på soc.Har du tänkt på att vissa inte kan få jobb som har sökt i flera år utan fram gång och måste ha något att leva på,dom kanske inte heller är så stolta över att dom behöver leva på soc men det hjälper inte då att du drar ner folk i skiten genom att skriva något skit.Skulle kunna skriva flera sidor om vad jag tycker om detta men det är bäst att jag låter bli.Förut tyckte jag att du verkade vara en toppen människa men nu efter detta inlägget så vet i fan om jag tycker det längre en sak är säker i allfall och det är att jag inte tänker fortsätta att läsa din blogg.

Kommentera

Publiceras ej