undrar vad som har hänt

1kommentarer

Jag var ute sista kvällspromenaden med min hund och rätt som det var kom en bil i värdes fart.Vände mig om för att se vad det var för dåre som körde så fort,fick då se att det var en polisbil.Tänker inte mer på det utan fortsätter att gå ända tills ännu en polisbil och ännu en polisbil och ännu en polisbil kom 8st i värdens vart upp med folkparken.Och självklart blir jag nyfiken över vad som har hänt eftersom att det var så många polisbilar som åkte åt samma håll.Typiskt att man inte kan lyssna av vad som har hänt på polisradion längre.Nu har man ingen anvädning av poilsradion längre.Jag är ju nyfiken vill ju veta vad som händer.Jag får väl vänta tills i morgon:(

1 kommentarer

Emily

08 Mar 2011 11:20

varför har du ingen använding av polisradion längre?

Kommentera

Publiceras ej