Två nya plagg i garderoben

0kommentarer

Har köpt två nya plagg till garderoben ett nytt plagg från cubus och ett från h&m.Jag fattar verkligen inte varför det ska vara så jävla svårt att hitta snygga och bekväma kläder ny förtiden.Det ända man ser i nästan varenda klädbutik är blommiga klänningar eller blommigaplagg i huvudtaget som jag tycker är så jävla fult.Jag förstår mig inte på dagensmode tycker att dom flesta plaggen ser förjävliga ut rent ut sagt.

Hade jag vart duktig på att sy kläder hade jag lätt syt mina egna kläder.Funderar på att åka till Stockholm över en dag och kolla in klädbutikerna där och se om dom har något för min smak.I annat fall får se bli att åka ner till Skåneland över en helg och shoppa kläder för där hittat jag alltid massa med plagg:)Varför har dom stängt igen alla klädbutiker här hemma i Norrköping som jag älskade att handla på?Kan någon förklara för mig hur man kan gå runt i byx dräkt och känna sig bekväm?Ärlig talat tycker jag personligen att byx dräkt påminner mig rätt mycka om pyjamas sen finns det själv klart undantag då vissa personer passar i det.



Kommentera

Publiceras ej