Praktisk skomatta i plast

1kommentarer




 Med hög kant så att smuts och grus håller sig undan från golv och mattor. Kan exempelvis ställas under det vanliga skostället som jag har gjort med min,men det går lika bra att ställa den vid dörren.Jag tycker att det är en stor skillnad här hemma sen jag köpte den.Innan jag inskaffade mig skomattan hade jag grus i hela hallen efter man hade vart ute,nu stannar all grus på skomattan och jag behöver inte längre dammsuga efter varje gång jag har vart ute.Skomattan är inte heller så dyr som jag trodde att den skulle vara,köpte min på Netto för endas 49kr:)

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Mar 2011 03:22

Hade vi haft en skomatta i vårt hus så hade jag bättre förståt var jag skulle ställa i från mig skorna - och därmed slippa leta efter dem på morgonen!



Sv. Jag ska försöka få upp lite överlevnadstips så snabbt som möjligt!

Kommentera

Publiceras ej