my best friend

1kommentarer

Jag har några vänner som jag räknar till mina närmsta.Jag har alltid haft många vänner och det här med att utse en vän som sin bästa har väl varit ett problem ibland men för mig har det inte vart så svårt att säga att min vän Towe är en av dom alla,som jag kan lita på vad det än gäller i både i torrt och vått.

Idag efter Jobbet ringde hon till mig och undrade om vi skulle ses eftersom att det var ett tag sen och det tackar man inte nej till dirket..Vi har spenderat kvällen med att suttit i min soffa och spelat Donky Kong.Det är så kul för towe spelar som om det våre På blodigt allvar och blir så arg när hon dör.Hon sitter och skriker och blir förbannad när det inte går så bra för henne.Hahaha hon skrämer fan upp mig i mellan åt så jag själv blir rädd och dör,men jag älskar henne ändå.Towe passade också på att mysa lite med min hund Stina innan hon gick hem.

1 kommentarer

Anonym

16 Mar 2011 22:42

mysigt

Kommentera

Publiceras ej