Morgonmys

0kommentarer

Vaknade av att solen kom in i sovrumet och man blir på sånt bra humör när solen är framme.Jag satte mig upp i sängen och kollade runt och tänkte för mig själv drömmer jag eller är jag vaken?Efter ett tag inser jag att jag är klar vaken och kollar på klockan som vissar 8.08.Jag gick upp och kläde på mig och tvingade ut hunden på en promenad i solen.Efter promenaden så väckte jag min pojkvän för jag ville mysa lite.Jag fixade ordning kaffe och frukost åt oss båda,var ett bra tag sen vi åt frukost i hop och det var helt underbart att få göra det igen.Efter frukosten fixade jag ett härligt varm bad med badskum och tända ljus och det ända som är negativa är att badkaret är så litet.Vi har suttit och slappnat av i badkaret i några timmar och det känns kan jag lova.Bättre start på dagen kan man inte få.Nu måste jag ta tag i städningen här hemma i lägenheten.

Kommentera

Publiceras ej