Min killkompis kom ut till mitt jobb

0kommentarer

Idag jobbade jag bara halvdag fram till luchen för att jag hade en tid på sjukan.Min killkompis Simon var så snäll och kom ut till mitt jobb och hälsade på mig och skjusade mig till sjukan.När Simon kom ut till jobbet hade jag inte städat klart hos alla djuren så han fick följa med in till getterna och se på medans jag och arbetskamraten städade där inne.Men det gjorde inte Simon något för han fick en ny vän som är en av getterna på jobbet bosse heter han.Han följde efter Simon hela tiden och Simon vart nog glad över att få en ny vän.Han skjusade mig som sagt till sjukan och tog min hund på en lång promenad i skogen medans jag var på sjukan.Efter att jag var klar på sjukan skjusade han hem mig och en lerig hund.

Kommentera

Publiceras ej