Ligger och kollar på melodifestivalen

1kommentarer




Ligger här hemma i min soffa och kollar på melodifestivalen i min ensamhet.Hur i helvetets namn kunde sara varga gå vidare till andra chansen?Hur fan lyckades hon nu komma med i tävlingen?Är detta ett stort skämt eller vad är det frågan om?Vinner hon hela skiten så skämer vi ut oss för hela europa.Nej jag förstår vilken inte vad den låten gör med i melodifestivalen.Nu ska jag fortsätta att titta och se om det är någon mer låt som inte passar in.När Melo är slut ska jag skriva ett inlägg om en stor bloggare som har gjort mig förbannad så jag kan inte låta bli att hålla käften om vissa saker.

1 kommentarer

Emily

05 Mar 2011 21:29

Jag fattar inte heller hur det kunde bli så dyrt med kakorna, fick bara 24 st för 250 ;- Men men det misstaget gör jag aldrig om! Puss Han har 86 i strl! Kom imorgon klockan 3!

Kommentera

Publiceras ej