Lånade hem en hund från jobbet

0kommentarer

Hejsan gott folk hur har ni haft det idag?Själv har jag haft det helt underbart på jobbet solen tittade fram:) Jag lämnade kvar min egna hund ute på jobbet som ska ligga kvar där i natt.Jag tog med mig hem en hund som bor på jobbet i stället.Han behöver socialträning och miljötränas för att det är meningen att han ska få ett eget hem till slut.Det var jag som erbjöd mig att ta hem honom över natten för att se hur han fungerar inne i stan och vad man behöver jobba mer på innan han får ett nytt hem.Han är en lätt hund att göra med så det ska nog gå hur bra som helst med honom.Han ligger här på golvet och tuggar på ett hundben så snällt.Får se om jag hinner att uppdatera lite senare hur det går med honom i annat fall skriver jag mer i morgon.

Kommentera

Publiceras ej