Kommit hem från Maxi

0kommentarer

Kom hem för en liten stund sen från maxihuset där jag har vart och shoppat tillsammans med en vän.Vi gick genom alla bra klädaffärer och efteråt stannade vi och fikade på Lindahls.Tyvärr hittade jag inte alls så mycke som jag hade tänkt mig.Jag var ute efter en ny jacka men hittade ingen som jag gillade och så letade jag efter ett par nya skor.Jag hittade massa skor men tyvärr i helt fel storlekar,så himmla typiskt att det inte fans några snygga skor i min skostorlek:(Jag hade tänkt att vissa vad jag fick med mig hem men tyvärr så strular mitt internet därför kan jag inte vissa upp det nu.Vi får hoppas att jag lyckas få igång internet enare på min data så jag kan vissa er.Blir lite svårt att vissa nu när jag får blogga från min mobil-

Kommentera

Publiceras ej