jag är så förbannad att jag skakar

1kommentarer

Jag är så förbannad och upprörd att hela jag skakar.Jag kom precis in från en promenad tillsammans med en kompis och min hund.Denna promenaden skulle vara en härlig promenad men tyvärr vart det inte så utan träffade på en idiot rent ut sagt.Jag ser att en kille och tjej kommer gående mötandes mot oss med en amstaff av något slag så jag håller in min hund vid min sida.Ser att Killen stannar och är på väg att bärra upp sin hund när han ser oss men ångrade sig lika fort och lättar på kopplet i stället.

Tänker inte så mycke på det fram till Tjejen börjar skrika åt killen att lägga av och hålla hunden.Det slutade med att jag fick slänga mig ut mitt på gatan med min hund för att inte bli bitten av den andra hunden.Hade bara ren tur att det inte kom någon bil just då,annars vet jag inte hur det hade kunat slutat och det vill jag inte änns tänka på.Killen börjar skrika där hade du jävligt tur akta så jag inte släpper honom så han käkar upp din lilla jävla råtta.Jag vart så chockad av hela händelsen att jag inte tänkte på att ringa Polisen.Ber så mycke om ursäkt om det är fel stavat här och där men jag är allt för skakis för att orka bry mig om det.Nu tänker jag hålla mig inne det är ju inte konstigt att man bli mörk rädd.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

10 Mar 2011 05:01

Men vad fan är det för jävla människa??



Han borde inte få ha hund överhuvudtaget!

Kommentera

Publiceras ej