detta är helt oacceptabelt

0kommentarer

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.1146503-nagon-stangde-in-wilmer-i-en-kallare


Sån här människa ska överhuvudtaget inte ha eller ta hand om ett djur.Det är så skrämmande att det finns folk som köper djur bara för att plåga dom.Jag blir så upprörd varje gång när man får läsa om hundar/djur som blir behandlade på ett oacceptablet sätt.Det eller inte heller bara djur jag blir upprörd över som plågas utan barn också.Jag har lovat mig själv att tänka mig för innan jag skriver något,så jag inte skriver massa med svärdomar.Det brukar proppa ut en svärdom ur min mun när jag är arg men jag måste lära mig att försöka att inte svära så mycke.Det hjälper inte dom som plågas över att jag sitter här för mig själv och svär.Önskar i bland att jag kunde göra något för alla som plågas.Varje sek,min,timme dygnet runt så plågas någon någonstans och det gör så ont att veta om att man inte kan göra så mycke åt det.

Kommentera

Publiceras ej