Är inte ett dugg förvånad

0kommentarer

Jag tänker inte sitta här och ljuga och säga att jag är chockad över att det snöar ute.Jag är inte ett dugg förvånad över att det snöa  ute för vädret har ändras fram och tillbaka den senaste tiden.Jag har inte fått några vårkänslor och det kommer nog att dröja ett tag till tills jag känner att våren har kommit till oss.Tyvärr måste jag bara meddela att jag inte tror att detta är sista snön som kommer till oss.Jag tror att det kommer att snöa fram till påskveckan innan vi får varmare klimat.Då menar jag att den varma klimaten kommer att stanna kvar hos oss men det kommer säkert att regna och blåsa endel där i mellan.Jag hoppas att jag är helt ute och cyklar om snön men jag tänker inte bli lycklig än på ett tag över vädret.Tänker inte heller sitta här och klaga för det hjälper ändå inte.Nu ska jag ta och dricka lite te och värma mig lite innan det är dags att krypa ner i sängen för att gå upp i morgon när klockan ringer.

Kommentera

Publiceras ej