Skattepengarna har kommit in :)

1kommentarer

Kollade mitt konto nyss i fall om Skattepengarna har kommit in eftersom att alla mina vänner tjatar om att dom hade fått in dom idag. Yes jag fått in lite pengar på mitt konto från skatteåterbäringen, men det stoppas i mitt sparkonto på direkten.Inte för att jag blir så mycke lyckligare av att man är lite rikare men pengar kan vara bra att ha i mellan åt.Jag är inte den som älskar att bada i pengar men pengarna sitter fint just nu när vi håller på att renovera/bygger till huset då det går åt en del pengar till reoveringen och utbyggnaden.Det är inte gratis precis att reovera och sen kostar det också att köpa kök och nytt badrum och mycke mera.Är det någon mer av er som har fått pengarna ännu och har du planerat vad du ska göra för pengarna?Som sagt så går mina åt renoveringen och på det sättet behöver man inte ta massa lån hitt och ditt.

1 kommentarer

Emily

09 Jun 2011 09:33

Jag ska köpa mig ett par sommarskor :)

Kommentera

Publiceras ej