planerar en resa

0kommentarer

Min  älskling sitter här och planerar en resa ner i landet som han vill att vi ska göra i helgen.Han tänkte köpa fler fönster men frakten för att få hem dom hitt är lite väl dyrt så det blir billigare att åka och hämta dom själv.Frågan är bara får han ledig från jobbet på fredag eller inte?Kommer jag att orka sitta i en bil i 4 timmar tidigt på fredagsmorgon när jag är full?Jag ska ut på torsdag och fira min bror som tar studenten och kommer säkert att komma hem på fredags morgonen vid 4-5.Älsklingen vill att vi ska åka redan vid7-8 tiden i såfall.Ärligt talat känns det inte så lockade för min del att sitta i en bil så länge.Jag hatar att åka bil mer än en timme.Inget är dock bestämt ännu utan det återstår att se hur det blir med resan neråt.Och blir det en resa ner så stannar vi nog kvar till söndagen.

Kommentera

Publiceras ej