Mitt kylskåp ekar inte längre

0kommentarer

 Nu har jag varit och handlat på Willlys tillsammans med min låsas mamma som skjusade mig:) Mitt kylskåp ekar inte längre utan är nu i stället proppfull med mat.Kylskåpet har ekat nästan i en veckas tid men har inte haft någon som har kunnat skjusat mig så jag kan ha handlat elr rättare sagt har inte haft mord till att fråga någon om skjus.I vanliga fall är det jag och älsklingen som storhandlar tillsammans men han har jobbat över till 22 varje kväll och då är allt stängt.Jag har käkat nuddlar i storsätt i en veckas tid och kände att detta går bara inte.Så jag ringde min pappas fru och frågade om vi kunde åka och handla mat för att min kyl ekar som bara den.Jag känner mig verkligen bunden av andra när jag inte själv har körkort men snart så har jag det också och då blir jag friare och slipper bli skjusade hela tiden.Tur så har älsklingen körkort så jag behöver inte alltid ringa runt efter skjus.Jag kan självklart gå eller cykla också men inte när man behöver storhandla för det är för många påsar att bärra runt på.Nu ska jag ut och möta min vän Towe.

Kommentera

Publiceras ej