Grillmat

0kommentarer

 Finns det något godare än grillat så här på början av sommaren? grillat är godast. Inget betyder mer sommar för mig än en grillad måltid.Tror inte det finns något godare att äta när man är ett gäng som sitter ute och äter i det härliga vädret.Jag och älsklingen har sen i torsdagskväll grillat minst 2 gånger om dagen.I torsdags grillade vi ute hos oss på landet i hop med min far och familjen på eftermiddagen. Senare på kvällen grillade vi med älsklingens kusin och hans filckvän.Jag undrar hur många kg jag har gått upp dessa dagar?Tyvärr kommer dessa kg som jag har gått upp att försvinna när jag jobbar igen.Det bara rinner om min mun så fort jag tänker på gillat.Skulle lätt kunna överleva bara på gillatmat.Självklart äter vi inte samma saker varje gång vi gillar utan vi grillar olika saker.Har du/ni kanske något tips på något gott man kan grilla som ni vill dela med er av?


Kommentera

Publiceras ej