Förlåt för dålig uppdatering

0kommentarer

 Men jag har inte haft tid att uppdatera.som sagt vi åkte ju till landet i går förmidda och jag åkte bara in till stan en snabbis på kvällen.Jag åkte in för att rida en timme och efter ridningen så åkte jag ut till landet och sov där.Vi kom precis hem till stan igen.Det var så varmt att sova i husvagnen så jag trodde ärligt talat att jag skulle dö,det var som en bastu utan att överreagera.Älsklingens kusin och hans filckvän kom ut till oss på kvällen och sov i sin husvagn.Vi grillade tillsammans och drack lite,spelade kortlek.Jag vart så himmla chockad över att älsklingen ville vara med och spela kortlek.Vi har snart var tillsammans i 9 år och han har alltid och då menar jag alltid vägrat att spela kortlek.Nu är jag i vilket fall hemma i lägenheten men det är inte långvarit för Towe ringde nyss och ville att jag skulle följa med henne ut till hennes privata brygga och sola.Vem vet det kanske blir året första dopp för mig med nu när det är så himmla vart ute.Nu innan jag drar blir det att duscha av sig all svett.

Kommentera

Publiceras ej