gå din egna väg

0kommentarer

Det är mycke snack hitt och ditt om hur small man borde vara och inte vara.Jag trvis just nu hyfsat bra med min kropp men några extra kg skulle aldrig sitta fel.Jag skulle aldrig uppmana någon att banta eller gå upp i vikt det är något man själv måste få bestäma.Gå din egna väg lyssna inte för mycke på andra utan lyssna på vad din kropp behöver.Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja vara en förbild för någon genom att säga att man ska vara small eller tjock.Det är sorligt att dom flesta tjejorna blir deprimread efter att ha läst en blogg om hur man ska se ut och inte se ut.

Skippa skitsnackaet om vikt,ju mer fientlig du är mot din kropp desto mindre kommer du att trivas i den.I stället för att göra som sin förebild så se helheten med din egna kropp i stället.Om du inte älskar din kropp så försök i stället att lära dig att göra det.Ställ dig vid en spegel och titta på dig själv och säg att du älskar din kropp upprepa denna flera gånger.Man måste öva och öva och till slut kommer du själv att inse att du älskar din kropp precis som den är.Skit i vad andra säger det är du som ska trivas med dig själv och inte andra.Jag skulle kunna skriva hur många sidor som helst om just detta men det skulle ta allt för lång tid plus det skulle bli för jobbigt att läsa.Jag säger det ännu en gång älska dig kropp och skit i vad andra säger.

Kommentera

Publiceras ej