Byggt lite till

1kommentarer


Så nu kan vi inte bygga något mer förrens vi har köpt mer virke till utbyggnaden.Men vi hoppas på att vara klara snart med utbyggnaden av utsidan i allfall.För sen när taket och vägar har kommit upp så kan man jobba inomhus fast det spörregnar eller blåser ute.Det börjar klia i mina fingrar vill ju börja inreda:( får helt enkelt vänta ett tag till innan jag får göra det.Älsklingen och jag ska sätta oss ner och kolla igenom lite tidningar och så om vi kan bestäma oss för vilken yttedörr vi vill ha.Det som är bra att vi båda är överens om att vi vill ha 3 st små fönster på dörren men sen är det en annan femma om vi vill ha samma färg på dörren.Jag vill helst ha vit men samtidigt inte då man ser allt skit så lätt på dörren och vit blir så skitit hur lätt som helst.Svart dörr kan också vara rätt så snyggt men shit vad den kommer att bli varm om sommarna och vad svart dammar av sig så lätt.Ja ni märker ju att jag har svårt val framför mig.

1 kommentarer

Emily

08 Jun 2011 07:57

va långt ni har kommit <3 Får vi komma ut nästa gång victor är ledig? :) Jag skulle tagit vitt, de är med fräscht och passar till alla färger som ni skulle välja att ha på huset

Kommentera

Publiceras ej