Vi bade i går

1kommentarer

Igår kom min lillasyster Emily ut med sin familj och så kom pappa ut med familjen mm.Vi käkade grillat allihopa tillsammans efteråt så ville vissa doppa sig i vattnet.Vi gick bort mot vattnet och först i var min kusin Jonte och sen var syrrans kille i rätt som det var,plötsligt var alla i vattnet utan min pojkvän som vanligt sitter och kollar på medans alla badar.Vi hade en helt underbar dag med underbara människor och bra väder.Min lillasyster var och hälsa på oss första gången så det var rätt roligt hoppas att dom kommer vilja hälsa på fler gånger.


Haha lillasyster Emily skriker för fullt

Min kusin Jonte och syrran min.

Min systers pojkvän och son





1 kommentarer

emily

10 Jul 2011 20:45

hahaha min mage ser döfet ut när ja sitter

Kommentera

Publiceras ej