tillbaka till verkligheten

0kommentarer

Ja då var semestern slut och vardagen har kommit tillbaka.Fy fan vad jag är trött kunde inte alls somna den tiden som jag hade viljat.Jag gick och la mig redan vid 22 tiden men låg vaken i sängen i flera timmar senaste gången jag tittade på klockan var den 3.45.Klockan ringde vid 5.30 så jag kommer att vara svin trött nu på jobbet men det är bara att bitta i hop.Sitter här med mitt kaffe som jag försöker att få i mig innan det är dags att ge sig i väg till arbetet.Det ska bli spännade och se hur trött min hund är när jag ska väcka henne.Min hund är ju med mig hela dagarna på jobbet och leker med andra hundar.Nu kommer man att kunna få tag i mig mycke lättare än vad man har kunat när jag har haft semester.Ha en trevlig dag gott folk


Kommentera

Publiceras ej