Man väljer själv

1kommentarer

Jag förstår inte på vissa människor hur dom tänker och fungerar i detta samhället.Men sen kan man inte heller säga att man ska förstå sig på alla heller för den delen.Jag lver mitt liv och dom lever i sitt liv.Vissa har kommit in i en bubbla och man väljer helt och hållet själv om man vill komma ur den eller inte.Jag blir bara så irriterad att folk ska lägga sig i andras liv och snacka massa skit hitt och ditt.Varför inte gå till personen själv och säga vad man har för åsikt om han/hon.Jag har ett jobb att sköta som vissa andra inte förstår eller har att gå till.Jag har ett hus att jobba med som ska bli klar och då har jag verkligen ingen tid till att vara på alla möjliga ställen hela tiden.Självklart kan jag ta ledigt någon dag från husbygget och göra något annat men då är det för någon speciell sak.Jag väljer helt och hållet själv vad jag tycker är viktigt och oviktigt att göra för saker.Kan inte folk bara lägga ner allt skit snack och komma till mig själv personligen?Ska det vara så jävla svårt?Lev mitt liv en dag och kom tillbaka sen och snacka skit.Och nej jag drar inte alla över en kant.Sen kan man komma ut till oss själv om man vill och kan.Jag har sagt och kommer alltid att säga att man är välkommen utan att ringa att det bara är att komma.Nej nu ska jag göra något roligare än att sitta här och skriva massa skit.Skulle kuna skriva flera sidor om allt men väljer att sluta redan nu!

1 kommentarer

emily

23 Jul 2011 19:14

vem är du arg på? Nån i familjen?

Kommentera

Publiceras ej