lycklig fast det regnar

0kommentarer

 Jag som alltid brukar vara så deppad när de är regnar,men inte idag inte utan idag är jag så himmla glad.Jag förstår inte varför jag är så jävla glad som jag är just idag.Kan det bero på att vi har kommit lite längre med huset?I vilket fall så är jag på värdens bästa humör och hoppas att det håller i sig i flera dagar.Jag borde vara på värdens sämsta humör eftersom att jag fick lingonveckan idag.Tro det eller ej men idag hunnit med att vara med min bästavän.Som vanligt när vi ses så kan vi inte låta bli att gå ner till Netto och handla hem något.Jag behövde inte ha något speciellt där i från igentligen men hittade lite saker ut till landet.Som ni kanske redan har förståt så är jag inte kvar på landet utan är hemma i stan över natten.Men i morgon kör vi på som vanligt igen.

Kommentera

Publiceras ej