Laga nya matlådor

1kommentarer

Jag var lite duktig och gjorde iordning lite matlådor i gårkväll inför en jobbhelg.När jag kommer hem så märker jag att mina matlådor är borta.Älsklingen hade tagit med sig en till sitt jobb och käkat upp den och den andra hade han tydligen käkat upp när han kom hem.Vad fan också jag som hade viljat slippa att stå vid spisen och fixa massa matlådor i kväll.Jag har ju inte tagit fram någon mat och har ingen energi och motivation för att laga något så här sent.Men det är bara att hitta energin och fixa något.Har sagt åt honom att det är mina matlådor och att han får äta något annat än mina matlådor.Jag hade fixat varmsmörgåstårta men frågan är vad ska man göra för matlåda nu i stället då?


(Detta var min matlåda från början.)

1 kommentarer

Henrik Olsson

01 Jul 2011 21:42

Vad trist att du inte fick någon mat!



Här hemma har vi varit väldigt dåliga med att laga mat denna vecka, men samtidigt har det varit mycket på gång hela tiden!

Kommentera

Publiceras ej