kantarellerna i skogen

0kommentarer

Tänkte testa tidsinställt inlägg medans jag är på jobbet.Igår så var ju vi ute på landet och jobbade för fullt men vi jobbade inte bara om ni tror det.Min pappa med familjen kom ut och några ur släkten så vi grillade och käkade god mat tillsammans :) När vi hade jobbat klart så kunde jag inte låta bli att följa med Helena(pappas fru) ut i skogen och plocka kantareller.Eftersom Helena vet vart dom håller till så hittar man mycke mer än vad man gör när man är ute och går själv.Jag ska inte klaga för min hund är super duktig på att spåra upp kantareller men hon ska gå mså konstiga vägar som inte en själv kan gå på.Vi har verkligen en kantarell skog ute hos oss.Helena kommer alltid tillbaka med minst en papperspåse med fullt av kantareller när hon är ute hos oss.Man kan inte tro att det är sant förrens man ser det med sina egna ögon.



Kommentera

Publiceras ej