Fredags var det översvämning

0kommentarer

i fredagsnatt var det värsta natten på många många år det var vatten över allt.Jag och älsklingen och några fler hade vart ute på krogen för att fira min lillebror som vart20år.När vi hade dansat klart så bestämde vi oss för att gå ner till Max för att ta något att äta innan vi skulle hem.Visst det var ju inte det lättaste att komma till Max för det var Översvämning över allt efter allt regn och åska.Nu var bara frågan hur skulle vi ta oss till max och hem?Ja det var bara att göra sitt bästa.Tänkte bjuda på 2 st videon som kanske inte är dom bästa eftersom att jag hade druckigt innan  och filma då kanske inte är det lättaste precis.Men jag kan skrika i allafall det lär ni höra kan jag lova.När vi skille ta oss hem med bil så var det inte heller så lätt för den delen.




Kommentera

Publiceras ej