Dumma dumma regn

1kommentarer

Vad fan solen var ju framme när vi kom ut till landet och när vi tog fram alla sakerna.Vi hann bara att sätta upp en panel så kom spöregn,åskan och värsta blåsten.Vad fan är detta ett stort skämt tänkte jag för mig själv?Det var bara att plocka i hopp och springa in i huset och hoppas på att det blir uppehåll efter ett tag.Efter ett tag vart det uppehåll och vi tog fram sågen och tro fan då att det börjar regna igen.Vi bestämde oss för att det skulle vara uppehåll minst 15 min innan vi tog fam allt igen.Vi hann i allfall sätta upp panel på ena kortsidan av utbyggnaden.
Jag var med och satt upp den och jag var liv rädd för spikpistolen och så var jag tvungen att såga lite saker så Jimmie slapp springa upp och ner.Ni skulle sätt hur jävla rädd jag var att såga av mig fingerna.




1 kommentarer

emily

20 Jul 2011 09:10

Men herregud va fort det går!!

Kommentera

Publiceras ej