Beställt bilder på fujidirekt

0kommentarer

Varning kommer bli rätt mycke svärdomar  i detta inlägget.Jag är så förbannad så jag kokar av ilska.Jag har suttit vid den status näradatan sen 18 tiden och försökt att beställa efter bilder från Fujidirekt.Visst data helvetet bara strular hela jävla tiden hackar den sig inte så försvinner alla bilder och försvinner inte bilder så försvinner mappar osv.Jag var ju tvungen att sitta vid status näradatan eftersom att det är där vi har alla bilder från renoveringen och tillbyggnaden.Jag lovar er hade det inte vart Jimmies data så hade jag slängt ut fanskapet genom balkongen för länge sen.Jag fick till slut lägga in alla bilder på ett usb-minne och vet ni vad?

Fanskapet käkade upp bilder och det var inte alla som kom med i usbminnet.Men tackar fan för att jag hade dom bilderna kvar i kamran annars vet jag fan vad jag skulle göra.När jag satte mig vid min bärbara dator så gick det hur lätt som helst att beställa efter bilderna.JAG SKA FAN MED ALDRIG HA EN STATU NÄRDATA FÅR JAG EN GRATIS SÅ TACKAR JAG NEJ OCH SKULLE JAG VINNA EN SKULLE JAG GE BORT DEN MED EN GÅNG.Allså vi har bara haft den på inlämning 8 gånger på 2 år och det är väl kanske normalt eller inte.Vi hann inte änns ha den 1 vecka innan den började strula det gick inte sätta i gång den och i bland gick det inte stänga av den.Vet ni hur länge vi fick ha den sen? 1 månad sen så strulade den igen.Förstår ni hur strulig den har vart och hur jävla glad man blir då?Skit data rent ut sagt.

Kommentera

Publiceras ej