14 juli

0kommentarer

Sitter med min kopp kaffe och försöker vakna till liv.Jag har så otroligt ont i min rygg efter att man har sovit i sin egna säng i natt.Jag förstår verkligen inte varför man nu tycker att sängen har blivit så jävla hård att sova i.Jag har alltid älskat att sova i min egna sköna säng men just nu hatar jag bara att tänka tanken att jag måste sova i den vissa nätter.Vi ska snart åka i väg och handla lite ny jord och grejer till trädgården ute på landet:)Jag har verkligen ingen tid att hitta på något med någon/några kompisar nu under min semester,utan jag har valt att vara ute på landet så mycke som möjligt i stället.Ska vi bli klara med huset måste vi också lägga ner tid på att bygga och inte hitta på massa med olika grejer hela dagarna.Jag är också seg på att svara på mess i mellanåt och ta det inte personligen men jag har mest ljudlös på min mob när vi jobbar.Jag har valt att ha det så för annars måste jag svara i min mobil hela tiden och då hinner jag inte med något.


Kommentera

Publiceras ej